وام اربعین | اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به زائران / افتتاح حساب تا تاریخ ۲۵ مردادماه

رئیس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کار کوچک بانک ملی گفت: طرح زائران اربعین حسینی مبلغ صد میلیون ریال، نرخ سود آن مصوب شورای پول و اعتبار و همچنین دوره بازگشت هم شش ماهه است.
وام اربعین | اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به زائران   افتتاح حساب تا تاریخ  ۲۵ مردادماه
کد خبر : ۴۱۷۰۷

زائران اربعین تا تاریخ ۲۵ مرداد و قبل از سفر به کشور عراق فرصت دارند با افتتاح حساب در شعب بانک ملی، برای دریافت وام ۱۰ میلیونی اربعین اقدام کنند.

حسن ترکتاز رئیس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کار کوچک بانک ملی گفت: طرح زائران اربعین حسینی مبلغ صد میلیون ریال، نرخ سود آن مصوب شورای پول و اعتبار و همچنین دوره بازگشت هم شش ماهه است.

وی افزود: کسانی که به سفر زیارت می‌روند میتوانند در مدت شش ماه بعد از سفر، تسهیلات را باز پرداخت کنند. در این طرح، برای رفاه حال زوار وثیقه یا تضمین وجود ندراد و تسهیلات درقبال قرارداد لازم الاجرا پرداخت می‌شود.

ترکتاز ادامه داد: زائران اربعین تا تاریخ ۲۵ مرداد و قبل از سفر به کشور عراق فرصت دارند با افتتاح حساب در شعب بانک ملی، برای دریافت وام ۱۰ میلیونی اربعین اقدام کنند. اولویت پرداخت این تسهیلات به صورت سیستمی و غیر حضوری است و مردم می‌توانند با ورود به سامانه بام بانک ملی و ودیعه ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر